Kącik języka angielskiego
CZERWIEC
Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze (czerwiec)
1. Vehicles
2. Summer
Realizowany materiał:
-Słownictwo dotyczące pojazdów.
-Słownictwo dotyczące wakacji
MAJ
Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze (maj)
1. Family
2. Pets
Realizowany materiał:
-Słownictwo dotyczące rodziny.
-Słownictwo dotyczące zwierząt domowych.
Piosenki: "I have a pet", "Baby shark", "Finger family", "Family song"
KWIECIEŃ
Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze (kwiecień)
1. Easter.
2. Food.
Realizowany materiał:
-Słownictwo dotyczące Wielkanocy.
-Słownictwo dotyczące jedzenia.
Piosenki: ""Easter Bunny song", "Do you like broccoli..?", Do you like Spaghetti Yogurt?", "Are you hungry?",(Super Simple Songs), Vegetable Song (The Singing Walrus),
MARZEC
Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze (marzec)
1. Actions.
2.Wild animals.
Realizowany materiał:
-Słownictwo dotyczące czynności.
-Słownictwo dotyczące dzikich zwierząt.
Piosenki: "Walking in the jungle", "Let's go to the zoo".
LUTY
Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze (luty)
1. Clothes.
2. Musical instruments.
Realizowany materiał:
-Słownictwo dotyczące ubrań.
-Słownictwo dotyczące instrumentów.
Nauka zwrotów:
-Put on...
-I'm wearing blue trousers.
-What's your favourite instrument?
Utrwalanie nazw czynności: let's go outside, hurry up, turn around...
Piosenki: "Put on your shoes", "Get dressed song", "I'm the music man"
STYCZEŃ
Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze (styczeń)
1.Forest animals
2.House
Realizowany materiał:
-Słownictwo dotyczące zwierząt leśnych
-Słownictwo dotyczące domu
Piosenki: "We all fall down", "Open shut them", "Walking in the forest".
GRUDZIEŃ
Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze (grudzień)
1. Toys
2. Christmas
Realizowany materiał:
-Słownictwo dotyczące zabawek
-Słownictwo dotyczące świąt Bożego Narodzenia
Piosenki: "I'm a little snowman", "Snowflake", "Freeze".
LISTOPAD
Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze (listopad)
1. Weather
2. Shapes
Realizowany materiał:
-Słownictwo dotyczące pogody.
-Słownictwo dotyczące kształtów.
Nauka zwrotów:
-How's the weather?/What's the weather like today?
-How are you?
-I'm fine, thanks.
-It's sunny/ It's rainy. etc.
-Is it raining today? No, it isn't raining.
Utrwalanie nazw czynności: clap your hands, jump, swim, open, close.
Piosenki: "How's the weather?", "What's the weather like today?", "Shapes song".
PAŹDZIERNIK
Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze (październik)
1. Seasons
2. Numbers
Halloween- rozbudzenie zainteresowań poznawczych innymi krajami, zapoznanie dzieci z tradycją Halloween
Realizowany materiał:
-Słownictwo dotyczące pór roku
-Liczenie w języku angielskim
Nauka zwrotów:
-What's tour favourite season?
-My favourite...
-Count to ten.small?
-Is it big or
-Utrwalanie zwrotów:
Touch your nose, mouth...
Find something blue...
Piosenki: "One, two, three, four, five- jump...", "How many fingers", "What's your favourite season?"
WRZESIEŃ
Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze (wrzesień)
1. Body
2. Colours
Realizowany materiał:
-Słownictwo dotyczące części ciała
-Słownictwo dotyczące kolorów
Nauka zwrotów:
-Touch your head, nose...
-What's your favourite colour?
-My favourite colour is...
Find something blue...
Piosenki: "I see something blue", "Shake, shake", "With my foot, I tap, tap, tap...", :Pinocchio", "Head, shoulders, knees and toes", "Touch your nose".